FAQ
Reklama
Kontakt
Start
Forum
Geometria obliczeniowa i grafika kompute...
Usuwanie "śmieci" z grafiki
Dodaj odpowiedź z cytatem :Usuwanie "ś...
Start
Algorytmy
Struktury danych
Kurs algorytmiki
Praktyka
Wzorce projektowe
Prawo IT
Mapa serwisu
Historia strony
Współautorzy
Forum
Narzędzia
Napisz artykuł
Szukaj
Użytkownik
Hasło
Pamiętaj mnie
Przypomnieć login/hasło?
Nie masz konta?
Zarejestruj się
Baza Wiedzy
wersja offline serwisu przeznaczona na urządzenia z systemem Android
Darowizny
Wspomóż rozwój serwisu
Nagłówki RSS
Artykuły
Implementacje
Komentarze
Forum
Bookmarki
Sonda
Implementacji w jakim języku programowania poszukujesz?
C/C++
C#
Delphi/Pascal
Java
Java Script
Python
Php
Inny
Dodaj odpowiedź z cytatem :Usuwanie "śmieci" z grafiki
Nazwa użytkownika
Temat:
[rys 18-03-2013 21:44:09]:
Witam Forumowiczów Proszę o pomoc. Jestem tzw "niedzielnym programistą". Określenie zapożyczone od kierowców. Napisałem sobie programik który usuwa mi z zeskanowanych tekstowych obrazków pojedyncze piksele i piksele które stykają się jednym bokiem z innymi. To działa i korzystam z tego często. Ale jeśli mam kartkę która jest kserowana, nieraz wielokrotnie, to na niej są setki kropeczek wielopikselowych. Nie wiem jak mam je usunąć. Normalna, kropka w tekscie na takim obrazku ma około 20 pikseli. Chciałbym znaleźć i usunąć wszelkie plamki wielopikselowe które mają mniej pikseli niż taka kropka. Nie wiem jak się do tego zabrać. Chodzi mi o algorytm wyszukiwania. Zaczynam od 4 pikseli, wyszukuje, usuwam. Jeśli nie znajdzie 4 szuka większej ilości itd. Może mnie ktoś podpowiedzieć jak mam się zabrać za to zadanie. pozdrawiam Ryszard
Kod:
Podgląd
Zapisz
Anuluj
Dodaj odpowiedź z cytatem :Usuwanie "śmieci" z grafiki
User
2015-01-01 12:00:00
Powered by
ccBoard
www.algorytm.org (c) 2000-2016