Mapa serwisu
Menu główne
- Start
- Algorytmy
- Dla początkujących
- Wartość bezwzględna
- Suma elementów tablicy
- Zliczanie wystąpień elementu w tablicy
- Szukanie elementu minimalnego/maksymalnego
- Szukanie zadanego elementu
- Szukanie elementu z wartownikiem
- Szukanie połówkowe (binarne)
- Suma cyfr liczby całkowitej
- Potęgowanie
- Potęgowanie z uwzględnieniem wykładników ujemnych
- Średnia arytmetyczna
- Test parzystości
- Wyznaczanie dominanty – mody
- Naprzemienność dużych i małych liter w tekście
- Algorytmy sortowania
- Sortowanie bąbelkowe (bubblesort)
- Sortowanie przez wstawianie (insertionsort)
- Sortowanie przez wymianę/wybór (selectionsort)
- Sortowanie szybkie (quicksort)
- Sortowanie stogowe (heapsort)
- Sortowanie przez zliczanie (countingsort)
- Sortowanie przez scalanie (mergesort)
- Scalanie ciągów
- Sortowanie przez łączenie naturalne
- Algorytmy grafowe
- Algorytm Kruskala
- Algorytm Prima
- Przeszukiwanie grafu wszerz (BFS) i w głąb (DFS)
- Silnie spójne składowe
- Funkcja low
- Cykl Eulera
- Generowanie grafu z cyklem Eulera
- Algorytm SPT (Shortest Procesing Time)
- Problem komiwojażera
- Algorytm Forda-Bellmana
- Algorytm Dijkstry
- Algorytm Floyda
- Wyznaczanie najkrótszej drogi w grafie dla znanej odległości
- Ciąg graficzny(1)
- Ciąg graficzny(2)
- Kolorowanie grafu
- Sortowanie topologiczne
- Algorytmy kombinatoryczne
- Algorytmy arytmetyczne
- Silnia
- Ciąg Fibonacciego
- Algorytm Euklidesa
- Rozszerzony algorytm Euklidesa
- Najmniejsza wspólna wielokrotność
- Odwrotna Notacja Polska
- Sito Eratostenesa
- Test pierwszości - test Fermata
- Test pierwszości - test Millera-Rabina
- Operacja modulo na dużych liczbach
- Naiwne potęgowanie modularne
- Szybkie potęgowanie modularne
- Obliczanie pierwiastka n-tego stopnia
- Zamiana z i na system dziesiętny
- Zamiana z i na system rzymski
- Szybka rekurencja modularna
- Rozkład liczby na czynniki pierwsze
- Symbol Newtona
- Liczby doskonałe
- Liczby automorficzne
- Kryptografia
- Liczby pseudolosowe
- Procedury numeryczne
- Metoda eliminacji Gaussa
- Metoda Jacobiego
- Metoda Gaussa - Seidela
- Metoda Crouta
- Metoda Choleskiego
- Algorytm Neville'a
- Algorytm Hornera (współczynniki dzielenia)
- Algorytm Hornera (pochodne)
- Algorytm Shaw-Trauba
- Metoda Newtona
- Metoda połowienia
- Metoda regula falsi
- Metoda siecznych
- Metoda Laguerre’a
- Ciąg Sturma
- Algorytm Balas'a
- Równania różniczkowe Poissona i Laplace'a
- Całkowanie numeryczne - metoda prostokątów
- Całkowanie numeryczne - metoda trapezów
- Całkowanie numeryczne - metoda Simpsona
- Całkowanie numeryczne - metoda Monte Carlo I
- Całkowanie numeryczne - metoda Monte Carlo II
- Interpolacja wielomianowa
- Interpolacja Lagrange’a
- Interpolacja odwrotna
- Metoda najmniejszych kwadratów
- Podstawy grafiki
- Geometria obliczeniowa
- Okrąg przechodzący przez dane trzy punkty
- Wyznaczenie punktów przecięcia okręgu z prostą
- Wyznaczanie punktu przecięcia dwóch prostych
- Współliniowość trzech punktów
- Przecinanie się odcinków
- Rzutowanie punktu prostopadle na linię
- Przynależność punktu do odcinka
- Przynależność punktu do wielokąta
- Porządkowanie wierzchołków wg rosnących kątów nachylenia ich wektorów wodzących
- Znajdowanie wypukłej otoczki (algorytm Grahama)
- Algorytm Cohena-Sutherlanda
- Fraktale
- Przetwarzanie obrazów
- Anaglify - tworzenie obrazów 3D
- Aproksymacja półtonowa, sygnał szumu
- Algorytm Floyda-Steinberga
- Algorytm Burkes'a
- Algorytm Fan'a
- Algorytm Jarvis, Judice, Ninke
- Algorytm Stucki'ego
- Algorytm Sierra 3
- Algorytm Sierra 2
- Algorytm Sierra 2-4A (Filter Lite)
- Algorytm Atkinson'a
- Algorytm Shiau-Fan'a (4-komórkowy)
- Algorytm Shiau-Fan'a (5-komórkowy)
- Dithering dla obrazów kolorowych
- Uporządkowane rozpraszanie błędów (tablice Bayer'a)
- Technika mikrowzorów (metoda komórkowa)
- Histogram
- Histogram - Tablica LUT
- Histogram - rozciąganie
- Histogram - wyrównywanie
- Zmiana kontrastu obrazu
- Zmiana jasnosci obrazu
- Zmiana ekspozycji obrazu
- Zmiana barwy / nasycenia / jasności
- Korekcja gamma
- Negatyw obrazu
- Skala szarości
- Sepia
- Solaryzacja
- Koloryzacja
- Akcent kolorystyczny
- Tilt-Shift - efekt makiety
- Retinex
- Morphing
- Filtrowanie obrazów
- Zmiana wielkości obrazu - Najbliższe sąsiedztwo
- Zmiana wielkości obrazu - Interpolacja dwuliniowa
- Zmiana wielkości obrazu - Interpolacja dwukwadratowa
- Modele barw
- Wzajemne wykluczanie
- Sztuczna inteligencja
- Przetwarzanie tekstu
- Przetwarzanie dat
- Systemy wyborcze
- Algorytmy kompresji
- Sumy kontrolne
- Inne
- Wyznaczanie obszaru poszukiwań
- Najkrótsza droga w labiryncie
- Problem załadunku
- Problem wież Hanoi
- Problem 8 hetmanów
- Problem skoczka (konika) szachowego
- Problem wydawania reszty
- Ukrywanie tekstu w bitmapach
- Drzewa gier
- Algorytm Diffie-Hellman'a
- Zamiana liczby na słowa
- Zamiana liczby na słowa z polską gramatyką
- Algorytm Hoare'a
- Dla początkujących
- Struktury danych
- Kurs algorytmiki
- Schematy blokowe
- Rekurencja
- Metoda dziel i zwyciężaj
- Metoda zachłanna
- Programowanie dynamiczne
- Algorytmy probabilistyczne
- Złożoność obliczeniowa
- Algorytmy genetyczne
- Rzędy wielkości funkcji
- Wprowadzenie do NP-zupełności
- Problemy optymalizacyjne i decyzyjne
- Problem plecakowy
- Metoda ścieżki krytycznej (CPM)
- Wprowadzenie do geometrii obliczeniowej
- Wstęp do kryptografii
- Operacje bitowe
- Praktyka
- Wzorce projektowe
- Prawo IT
- Mapa serwisu
- Historia strony
- Współautorzy
- Forum
- Narzędzia
- Napisz artykuł
- Szukaj